Forum za hotelijere i iznajmljivače

Forum: Komunikacija u turizmu – koraci za uspjeh

Organizator: Hrvatski interijeri u okviru sajma namještaja za turizam, Design District
Mjesto održavanja: Rovinj, prostor stare tvornice, hala 5, konferencijska dvorana
Vrijeme održavanja: subota, 19.10.2019. od 10:00 – 16:15 sati
Ciljana publika: hotelijeri, iznajmljivači, turistički djelatnici

 

O Forumu

Riječ, pogled, osmjeh, udobna sofa, mirisni ručnici, namještaj s potpisom – sve su to načini komuniciranja s gostom koji traži poštovanje, pečat destinacije i nezaboravan odmor.

Hrvatska ima manjak hotela i općenito manjak turističkih objekata koji „pričaju priče“ stoga treba ohrabrivati iznajmljivače da postanu hrabri, da postanu (mali) hotelijeri. Hoteli koji su danas u trendu su štedljivi, ekološki i orijentirani na pružanje inovativnih usluga i mogućnosti urbanom gostu s kojim treba uspostaviti dobar odnos. Svijet se vraća prirodnim materijalima, očuvanju okoliša, izvornim jelima, iskonskim postavkama. Zato treba znati da je s gostima  najvažnije iskreno i otvoreno komunicirati, pokazujući da su nam bitni, dobrodošli,  da želimo da se vrate i da nam je stalo do njihovog mišljenja.

Ako će čuti pozdrav na svom jeziku, vidjeti ozaren pogled i zaspati u udobnom  krevetu – već smo napravili pola posla. A ako će, po povratku kući napisati dobru recenziju, preporučiti svojim prijateljima da i oni počaste sva osjetila u vašem objektu, postali ste jedan od onih koji domaći turizam postavlja među najbolje.

Ovogodišnji je Forum edukacija za sve nas – kako dobro komunicirati i pritom poslati poruku dobrodošlice, na razne načine: oči u oči, on-line, interijerom, luksuzom, ekologijom – svime što je dobro za čovjeka, za našeg gosta. Kakav hotel izgraditi, a ne potrošiti previše, ali niti škrtariti jer se to odmah vidi, na koji način doći do financijske podrške  – ukratko kako dalje – bolje, a jednostavnije.

Program Foruma

 

1. dio – predavanja vrhunskih stručnjaka, početak u 10:00

„Komuniciramo sa svojom okolinom 24 sata na dan. Položajem u kojem spavamo, načinom na koji se budimo, pogledom, izrazom lica, držanjem, načinom hoda, ophođenjem, bojom i oblikom odjeće, nakitom sjajnim i glomaznim ili decentnim, uređenjem prostora, glomaznim i pretjerano ukrašenim namještajem ili skandinavskim minimalizmom, sve to govori nešto o nama… čak ni mjesto koje odabiremo za stolom nije slučajno – svakim svojim pokretom, smiješkom i slikom na zidu nešto izražavamo. Dajemo nešto do znanja, čak i kada šutimo i ne odgovaramo na postavljeno pitanje. Ne možemo ne komunicirati… Ima li komunikacija veze s turizmom i dizajnom?“

10:00 – 10:45  Antonio Vlahov, stručnjak za obiteljski smještaj, „Dobrom komunikacijom do uspješne turističke priče“
10:50 – 11:35  Damir Novotny, ekonomski analitičar, „Koji oblici turizma i koje dodane vrijednosti turističke ponude stvaraju dobre ekonomske rezultate?“
11:40 – 12:00  Alex Tessin, komunikacijska trenerica i prevoditeljica za njemački engleski, slovenski i hrvatski jezik, „Kako prostor komunicira s turizmom?“
12:05 – 12:25  Robert Stepančić,izvršni direktor Privredna banka Zagreb, „Bankarski pogled na turizam“
12:30 – 12:55  Tatjana Kos, direktorica Sajma Design District, „Interijer turističkog objekta – što poručuje i kako  može povećati popunjenost?“

13:00 – 14:00  pauza, ručak u restoranu Maistre u okviru sajma

14:00 – 14:20  Stijepo Vezilić,  Direct booker, „Želite li postati uspješan iznajmljivač?“
14:25 – 14: 45  Bruno Glavan, Nivago, „Digitalni marketing – moćno sredstvo komuniciranja s gostima“
14:50 – 15:10  Tina Durašić,PBIRO, „Mogućnosti i prilike razvoja turizma uz sredstva iz EU fondova“

 

2. dio – Okrugli stol: Gostoljubivost u Hrvata, predviđeno trajanje 60 minuta

15:15 – 16:15

Sudionici okruglog stola su poznata imena iz hrvatskog turizma i televizije, turistički radnici, predstavnici pružatelja usluga i gosti kao predstavnici skupine koja konzumira njihove usluge. Želimo čuti mišljenje svih koji u tome sudjeluju i doznati jesmo li gostoljubiv narod, a ako to nismo – zašto nismo. 

Voditeljica: Alex Tessin

Svatko se već našao u situaciji da su ga turistički radnici zadivili svojom uslugom, znanjem i vještinom, kao i u situaciji kada su isti puno toga učinili krivo, bili neuslužni i bahati. Zašto smo nekada spremni oprostiti i tolerirati neprimjereno ponašanje kao ljudski faktor i reći ‘da se može svakome dogoditi’, a zašto nekada takvu osobu ili incident okarakteriziramo kao neprofesionalno ponašanje i bezobrazluk? O čemu ovisi hoćemo li se žaliti ili zaboraviti što se dogodilo? Koji su čimbenici odgovorni za naše zadovoljstvo i nezadovoljstvo? Sam recepcionar, parking, lobby, konobar, plaža, hrana, namještaj? Ili nešto sasvim drugo? Što je pokretač toga da se naš gost osjeća dobro, sretno i zadovoljno i da se jednog dana vrati?

Predavanja traju do 10:00 do 13:00.
Pauza za ručak od 13:00 do 14:00, ručak je u restoranu Maistre u prostoru Sajma
Nastavak Foruma u 14:00, završetak oko 16:15 sati.

Nakon toga sudionici imaju priliku obići izlagačke prostore na više od 5000 m2 i sa preko 100 izlagača te pronaći mnoštvo ideja za uređenje interijera i eksterijera u turističkim objektima.

Čekamo Vas s veseljem jer želimo zajedno naučiti koji su to koraci za uspjeh iz naslova Foruma i time pomoći da hrvatski turizam bude bolji.

Prijavite se na vrijeme i osigurajte svoje mjesto na mjestu odakle progovaraju stručnjaci i praktičari:

PREUZMITE OVDJE
Copyright 2018 Design District. Design & development Paper & Pixel